June 4, 2015

CITROËN C4 CACTUS

CITROËN C4 CACTUS

СПЕЦИАЛНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ И ИНИЦИАТИВИ ПРЕЗ ЮНИ

CITROËN C4 Cactus беше лансиран преди една година във Франция и в момента продължава да се въвежда на европейските пазари. Уникалната персоналност, оптимистично излъчване и изключителен комфорт на модела са спечелили вече над 70,000 клиента. За увеличаване броя на хората, които са се докоснали до изживяването зад волана на C4 Cactus, през юни ще бъдат организирани различни инициативи и ще бъдат предложени специални търговски оферти. Заповядайте на „Дни на отворените врати” на 11, 12 и 13 юни.

Преди една година CITROËN навлезе смело в кросоувър сегмента и го „ободри” с глътка свеж въздух. Със своята индивидуалност, икономичност, интелигентна защита срещу рисковете от одрасквания и удари в ежедневното градско шофиране, C4 Cactus напълно отговаря на името, което носи.

Днес, над 70,000 клиента са избрали да изразят своята персоналност със C4 Cactus. Успехът на модела се дължи на уникалния му и неповторим дизайн, иновациите, които предлага за увеличаване на комфорта (например Airbumps® и изместването на въздушната възглавница за пасажера отпред на тавана), хармоничната атмосфера на борда и супер-лекото му тегло, което, в комбинация с ефективните двигатели в гамата, води до намалена консумация от гориво и удоволствие по време на шофиране.

За Линда Джаксън, Изпълнителен директор на марката CITROËN, резултатите след лансирането на C4 Cactus са много положителни: “За една година, ние доказахме, че е възможно да се разработи успешен кросоувър, който да е различен от останалите, със своя уникална и оптимистична персоналност. Този успех ни позволи от април да разширим производствения си потенциал в Мадрид. C4 Cactus беше оценен много високо с над 35 награди, които получи по света. Освен това, той се класира на второ място в конкурса “Автомобил на годината”, което е голямо признание за дързък автомобил като него. Нашето желание е да задържим тази динамика и през месец юни да „заразим” с ентусиазма на C4 Cactus и неговите настоящи клиенти още бъдещи такива.”

В тази връзка, CITROËN организира различни инициативи, чиято цел е да се покажат положителния дух на C4 Cactus, начинът по който той улеснява шофирането и предоставя допълнителна доза комфорт.