March 2, 2018

CITROËN НА АВТОМОБИЛНИЯ САЛОН В ЖЕНЕВА

CITROËN НА АВТОМОБИЛНИЯ САЛОН В ЖЕНЕВА

CITROËN ПРЕДСТАВЯ НОВОТО СИ ЛИЦЕ В ЖЕНЕВА: ОБНОВЕНА, ХАРМОНИЧНА ГАМА СЪС СИЛНО ПРИСЪСТВИЕ

По време на Автомобилен салон Женева 2018, Citroën ще акцентира върху промените на марката като покаже напълно обновени 6 модела, всички пуснати в продажба в Европа през последните 2 години. Гамата е модерна, има силно присъствие, представя новото лице на Citroën и е по-последователна и хармонична от всякога. Автомобили, които демонстрират силните страни на марката – смел дизайн, уникален характер и цялостен комфорт, осигурен благодарение на програмата Citroën Advanced Comfort®..

 

  • На салона световна премиера ще направи новият Berlingo, трето поколение на един автомобил – икона, чиято цел е да продължи успеха на своите предшественици като предлага съвременни интелигентни решения за улеснение на водача, нови функционалности, които да осигурят повече практичност и комфорт, и в същото време е в пълен синхрон с новите кодове на Citroën.
  • За пръв път на международно автомобилно изложение ще се появи и новият C4 Cactus. Неговите козове са супер високо ниво на комфорт, свежо излъчване и разработеното ново окачване Progressive Hydraulic Cushions, което прави своята премиера в Европа именно с него.
  • Citroën ще покаже и своето предложение от 3 автомобила MPV, които могат да превозват от 5 до 9 души на борда си. Марката обединява своите модели MPV под общото наименование SpaceTourer, което ще замести На салона ще бъдат представени C4 SpaceTourer Rip Curl, който вече е на пазара и неговият концептуален ван 4х4, които не познава ограничения по отношение на приключенията – SpaceTourer Rip Curl Concept.
  • Светлината на прожекторите пада и върху SUV офанзивата на марката с новия C3 Aircross Compact SUV, който вече достигна 50 000 продажби, както и върху бестселъра C3, който ще бъде показан в актуалните специални серии “Elle”.

 

Динамизмът, който се простира отвъд продуктите и представя 360° стратегия на марката се вижда в обновяването на визията на шоурумите и новите мобилни услуги. Всичко това предоставя още по-достъпно и приятелско цялостно изживяване.