May 9, 2017

CITROËN И LE COQ SPORTIF: КРЕАТИВНА РАБОТА В ЕКИП ЗА 70-ТА ГОДИШНИНА НА TYPE H

CITROËN И LE COQ SPORTIF: КРЕАТИВНА РАБОТА В ЕКИП ЗА 70-ТА ГОДИШНИНА НА TYPE H

На автомобилното изложение в Бирмингам, което отвори врати на 25 април, бяха показани резултатите от чудесното сътрудничество между Citroën и друга смела и креативна френска марка - Le Coq Sportif. За да отпразнуват 70-годишнината на вана Type Н, те се обединиха, за да персонализират автентичния Type H и новия Jumpy в цветовете на Le Coq Sportif – нещо естествено, което трябва да се направи за две френски марки, които акцентират върху създаването на висококачествени, съвременни и технически усъвършенствани продукти, и които могат също така да претендират, че са "популярни" в най-точния смисъл на думата. Двете марки нямаха търпение да отпразнуват емблематичния Type H и да го свържат с достойния му наследник, Citroën Jumpy, ван, разпознаваем със стила си, комфорта си и практичността си.

Естествено сътрудничество между две емблематични френски марки

Citroën избра изложението в Бирмингам за световната премиера на два изложени автомобила, единият на базата на Type H, а другия на новия Jumpy – два вана, които обхващат 70 години история и представляват еталон за Citroën’s в сегмента за лекотоварни автомобили.

Тези два отличителни концептуални автомобила са резултат от огромната работа по персонализирането на интериора и екстериора за представяне на марка Le Coq Sportif.
– Type H, автентичен и будещ носталгия;
– Jumpy, излъчващ елегантен и модерен дух.

600x430_2

Две подвижни работилници с цветовете на френския национален флаг

Type H и  Jumpy са превърнати в подвижни работилници за поправка на велосипеди. Те могат да бъдат да бъдат преобразувани в работилници за флокиране на спортни фланелки, ако това трябва да се направи – закачливо намигване за техния двоен характер, както привлекателен, така и функционален. Дизайнерският екип на Citroën и дизайнерският екип на Le Coq Sportif styling обединиха своята креативна енергия и опит, за да разработят двата вана, които показват цветовете  на Le Coq Sportif заедно с името и логото на марката от всяка страна.

Двата изложбени автомобила имат различен дух отстрани:

–  The Type H  усещане за приятна и комфортна атмосфера, със светла дървена дограма, изработена от различни видове дърво, като “batipin”, която оформя работилницата и стената, на която се окачват инструментите. Седалките в кабината са тапицирани с естествена, шоколадова кожа, засилващи елегантността на интериора и изтъкващи естествения характер на материалите.
– Новият Jumpy е модерен и изчистен. Черното му дърво контрастира с белите кожени седалки, обшити с червено, бяло и синьо.600x430_3

След световната си премиера на щанда на Citroën на изложението за лекотоварни автомобили в Бирмингам, тези два вана ще бъдат изложени на комуникационните събития на Le Coq Sportif. Тези приятни и оригинални събития, независимо дали са свързани с колоезденето, откриването на пунктове за продажба или доставката на щандове на Le Coq Sportif, ще бъдат предавани по социалните медии с хаштагове #CitroënJumpy #LeCoqSportif.