October 3, 2016

CITROËN НА АВТОМОБИЛЕН САЛОН ПАРИЖ 2016

CITROËN НА АВТОМОБИЛЕН САЛОН ПАРИЖ 2016

ДРУГ ПОГЛЕД КЪМ АВТОМОБИЛА

Тази година по време на автомобилното изложение в Париж, Citroën посреща посетителите в пространство с образа на Марката, светло и приветливо, с конкретни доказателства за даденото обещание ” Бъди различен, чувствай се добре”.  Модерна визия за комфорт при шофиране, която е илюстрирана с широка гама от автомобили, начело с Новия С3 представен като световна премиера, два нови концептуални автомобила с характер, които пишат първите редове на нова глава в историята на Citroën, както и услуги и технологии, перфектно свързани с новото време.

Citroën на Световното автомобилно изложение в Париж :

– гама, която продължава серията C4 Cactus, илюстрира способността на Citroën да внесе глътка свеж въздух сред масовите сегменти с автомобили със силен  дизайн и осигуряващи удобства, благодарение на предлаганите комфорт и технологии. Символ на новия устрем на Citroën, Новият C3 е световна премиера заедно с най-новите E-Mehari, SpaceTourer и Новия C4 Picasso. Модели, които подчертават комфорта, истински подпис за Citroën, илюстриран чрез програмата Citroën Advanced Comfort®;

 – два нови концептуални автомобила представени като световна премиера. Първият, CXPERIENCE, разбива стереотиптите за дизайн и комфорт в луксозния клас автомобили, демонстрирайки международното присъствие на Citroën във всички сегменти. Вторият бележи началото на ново спортно приключение за Citroën ;

услуги и технологии в духа на времето, които улесняват мобилността и живота на хората. По отношение на он-лайн услуги, вградени системи в автомобилите като например ConnectedCAM CitroënTM при C3, Citroen Connect Nav (нова свързана 3D навигационна система с гласово разпознаване), или Citroën Connect Packs , които се добавят към офертата CitroënConnect Box с Pack SOS & Assistance. Също така услуги за клиентите като Citroën Advisor и новия Product Advisor, интерактивен он-лайн сайт за мнение на клиенти в търговските центрове и продукти Citroën, за първи път при автомобилите или Citroën Carstore, сайт който сравнява офертите за нови автомобили в наличност в мрежата Citroën и дава възможност да се резервира директно он-лайн избрания модел автомобил. И накрая, услугите съдържащи се в приложението My Citroën, което свързва клиента с автомобила му и улесява ежедневието (подсещане за преглед, помощ, записване на срещи и др …), или нови мобилни услуги като Citroën Rent;

– цветен щанд, светъл, с топли материали. Истинско жизнено пространство с Къщата Citroën, Малкият Citroen, и анимации като Citroen Origins, или Photocall Connected Cam CitroënTM. Място, което трябва непременно да се види и което илюстрира по конкретен начин обещанието на марката ” Бъди различен, чувствай се добре “. Място, където посетителите могат да се запознаят с уникаления опит на Citroën и което загатва за новите концепции за търговски обекти Citroën .