March 9, 2015

CITROËN НА АВТОМОБИЛЕН САЛОН ЖЕНЕВА 2015

CITROËN НА АВТОМОБИЛЕН САЛОН ЖЕНЕВА 2015

50 МИЛИОНА ПРОДАДЕНИ АВТОМОБИЛА И ВИНАГИ С КРЕАТИВНОСТ НАПРЕД!

CITROËN: марка с уникална идентичност, която отбелязва 50 милиона продажби от създаването си до днес.

Световни премиери: новият CITROËN Berlingo Multispace и концептуалният Berlingo MOUNTAIN VIBE.

Нови модели: нова гама C4 и C3 Picasso Black Top

Широка и обновена гама с изчистен дизайн, излъчващ оптимизъм, характеризираща се с комфорт, спокойствие на борда и интелигентни технологии.

Креативност, оригиналност и понякога малко дързост – това са съставките, които стоят в основата на успешната история на CITROËN вече повече  95 години ! Успех, за който тази пролет говорят резултатите : 50 милиона продадени автомобила от създаването на марката до днес. Двата шеврона се превръщат в един разпознаваем бранд, символ на отличителния стил, комфорта, функционалните решения в услуга на водача и иновативните услуги.

През годините, CITROËN винаги впряга своя усет към креативността и технологиите, за да повиши комфорта. Днес, марката стъпва на своето ДНК и заявява отново своята идентичност: на креативен бранд, различен от останалите, предлагащ мобилност, свързана с положителни изживявания и спокойствие, както и продукти, услуги и мрежа в пълен синхрон.

Моделите в серийно производство и концептуалните такива, които ще бъдат представени на щанда на CITROËN в рамките на автомобилното изложение в Женева, са отражение на динамиката и идентичността на марката. Те се характеризират с изчистен дизайн, комфорт, излъчват оптимизъм и спокойствие и представят множество интелигентни технологии.

СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА : новият CITROËN Berlingo Multispace 

Модел с изразена персоналност, лесен и приятен за употреба, новият CITROËN BERLINGO е с по-изразителна предница и е оборудван със съвременни технологии като 7-инчов тактилен екран, спирачна система Active City Brake и двигатели от последно поколение.

Пионер в лекотоварния сектор и признат за референт, той запазва всички свои качества, които са го превърнали в такъв – комфорт, обем, модулируемост и специално оборудване като Modutop®.

Един наистина оригинален концепт: Berlingo MOUNTAIN VIBE

Излъчващ оптимизъм и енергия, този концептуален модел разполага с всички необходими аксесоари и подсилващи купето елементи да се наслаждава на природата, да изкачва върхове и да превзема долини. Той е идеален партньор за всички, които обичат спортове на открито и свободата. Berlingo MOUNTAIN VIBE намига смело на алпийския облик на природата около Женева.

НОВ МОДЕЛ : CITROËN C4

Новият С4 затвърждава статуса си сред компактните хечбек автомобили. Интуитивен и лесен за употреба, той е с елегантен дизайн, предлага комфорт и отлично пътно поведение. Новостите на модела подсилват характера му и създават за водача още повече лекота: нови предни и задни светлини, 7-инчов тактилен екран, безключов достъп и старт. С4 прави скок по отношение на двигателите: в гамата се включват ефективните PureTech и BlueHDi мотори, както и новата 6-степенна автоматична скоростна кутия.

НОВ МОДЕЛ  : CITROËN C3 Picasso « Black Top” 

C3 PICASSO запазва всички свои качества по отношение на дизайн, комфорт и модулируемост. Куплиран с новите мотори PureTech 110 и BlueHDi 100, той е с двутонов екстериор “Black Top” – черен покрив и купе в един от общо три възможни цвята.

ОБНОВЕНА ГАМА

CITROËN C4 CACTUS: модел, който демонстрира един различен поглед върху автомобилите и е израз на позиционирането на марката CITROËN. Нов вид кросоувър, с уникален дизайн, предлагащ комфорт и оборудван с множество технологии, които да улесняват максимално водача. От лансирането му до днес са продадени 47,000 броя.

– C4 CACTUS AIRFLOW 2л concept: истинска лаборатория за идеи, този концептуален модел обединява дизайн, аеродинамика, олекотена конструкция и иновативно задвижване. Постигнатият резултат е разход на гориво по-нисък от 2л/ 100 км.

новият CITROËN C1:  лансиран само преди няколко месеца, вече с 41,000 продажби, този градски автомобил по природа е жизнерадостен, практичен и много комфортен. Версиите Airscape предлагат още по-релаксиращо чувство по време на шофиране.  Разработена на базата на концептуалния модел, представен миналата година, представителството на марката в Швейцария предлага лимитирана серия С1, локално производство – C1 Swiss & Me. Тя демонстрира потенциалът на С1 по отношение на персонализацията.

CITROËN C4 Picasso & Grand C4 Picasso: номер 1 в сегмента на еднообемните автомобили в Европа, само няколко месеца след лансирането на модела. На пазара са реализирани 187,000 броя С4 Picasso. Изчистеният и изразителен дизайн на модела са част от замисъла му, който е посветен изцяло на комфорта на пасажерите.

ИНТЕЛИГЕНТНИ ТЕХНОЛОГИИ

Всички тези автомобили излагат на показ множество  интелигентни технологии в услуга на:

–  удобството: например тактилният екран, който се га се предлага за моделите от С1 до C4 Picasso, както и при новите C4 и Berlingo,

–  по-ниските експлоатационни разходи: например двигателите BlueHDi и PureTech от последно поколение. Tе се характеризират с отлични показатели и в същото време се нареждат сред най-добрите по отношение на консумация на гориво и емисии. Не по-малко от 20 версии заемат челното място в своя клас по отношение на емисии CO2.

В зависимост от страната в която се предлагат, тези автомобили могат да бъдат оборудвани с нови услуги и да бъдат закупени по нови, иновативни методи – такива са SimplyDrive/FlexiDrive, CITROËN Racing Service и услугата CITROËN CONNECT. Всички те са част от ангажимента за повече прозрачност, който поема CITROËN към своите клиенти: CITROËN & YOU.

СПОРТНИ УСПЕХИ

Интелигентните технологии и приключенията са част от ценностите на CITROËN. Те могат ясно да се видят в разработването на CITROËN C-ELYSEE WTCC и неговия спортен успех. След като завоюва две световни титли — на производителите и пилотите — още през първата година, CITROËN ще защити своите спортни позиции и ще бъде на старта в Аржентина на 8 март.