October 4, 2014

CITROËN развива дигиталната си стратегия на Световния Автосалон в Париж

CITROËN развива дигиталната си стратегия на Световния Автосалон в Париж

CITROËN затвърждава амбициите си на международна марка дори и в стратегията си по отношение на рекламата и връзките с клиентите чрез използването на различни дигитални канали. По този повод бяха създадени анимации и интерактивни игри, с цел марката да направи щанда си общодостъпен и да приобщи още повече феновете си, акцентирайки върху иновациите си.

CITROËN без колебание се възползва от Световния Автосалон в Париж, за да активизира дейността си в интернет и социалните мрежи.

Марката предлага интерактивни игри в „Lounge” пространството в сърцето на щанда на CITROËN, чрез които да рекламира два от наскоро лансираните си модели:

    #C1inthecity – Позволява да преоткриете града с Новия CITROËN C1. CITROËN предлага един Флипер със сензорен екран, чрез който можете да се запознаете с иновативните технологии на новия CITROËN C1 при движение по любимия му терен: в града. Забавна анимация под формата на игра, която ще позволи на посетителите и феновете на CITROËN да надминат възможностите си и да сравнят резултатите си директно в социалните мрежи.

 –   #C4CactusByFans – Позволява да създадете своя собствен C4 CACTUS. CITROËN развива потенциала за персонализация  на C4 CACTUS до краен предел и приканва посетителите, с помощта на специално създаден за целта сайт, да конфигурират техния собствен модел. Според Мари Лалоа, директор  Дигитални технологии в CITROËN «С този социален конфигуратор, създаден специално за C4 CACTUS, ние искаме чрез игри да ангажираме феновете си на Автосалона в Париж или директно в социалните мрежи. За целта, по време на салона ще се предлагат над 9 000 комбинации и ще бъдат показани теми, вдъхновени от митичните автомобили от киното и телевизията.» Марката приканва посетителите да споделят творенията си в Twitter с хаштаг #C4Cactusbyfans, за да участват в конкурса и евентуално да спечелят слушалки и мини колонки. Тези социални конфигурации, също така, ще бъдат показвани директно на един екран в „Lounge” пространството на щанда. За да участвате в играта, отидете на адрес: www.C4cactusbyFans.com

–   Live Google Glass. За да ви позволи да изживеете и споделите важните за марката моменти на щанда, CITROËN пуска онлайн интернет сайт, специално предназначен за събитието: www.mondial2014.citroen.fr. Марката използва целия си дигитален потенциал и предлага уникално по рода си преживяване. До 7 октомври, в сайта ще бъдат предавани на живо видео филми от щанда, заснети с Google Glass. Не по-малко от 40 видео клипа, излъчвани на живо ще позволят да се запознаете с автомобилите, с концептуалните модели, да се срещнете с дизайнерите и да съпреживеете атмосферата на щанда.

CITROËN осъществява офанзива в световен мащаб със засиленото си присъствие в социалните мрежи. 8,6 милиона фенове във Facebook от цял свят; 300 000 последователи в Twitter и 50 милиона гледания на марката в Youtube. Цифри, които свидетелстват недвусмислено за връзката, която марката поддържа с всичките си последователи.

Важните събития от Автосалона можете да съпреживеете на адрес:

www.mondial2014.citroen.fr

Достъп до играта #C4CactusByFans:

www.C4cactusbyFans.com