August 7, 2018

НОВИЯТ CITROËN C3 AIRCROSS COMPACT SUV НАДХВЪРЛИ 100,000 ПРОДАЖБИ!

НОВИЯТ CITROËN C3 AIRCROSS COMPACT SUV НАДХВЪРЛИ 100,000 ПРОДАЖБИ!

Само 10 месеца след лансирането му, новият Citroën C3 Aircross Compact SUV надхвърли 100, 000 продажби, като 70, 000 от тях са реализирани през 2018. Моделът е вторият по обем продажби в гамата на Citroën, след C3. Той демонстрира продуктовата офанзива на марката, благодарение на която за първото полугодие на 2018 година Марката бележи глобален ръст от 9% и регистрира рекордни продажби в Европа за последните 7 години!

Новият Citroën C3 Aircross Compact SUV потвърждава своята силна заявка. От лансирането му през октомври, са продадени вече над 100,000 автомобила, като почти 70, 000 са реализирани през 2018. Този резултат нарежда модела на второ място по продажби в гамата, след C3. Търговският успех на C3 Aircross Compact SUV е част от успешната продуктова офанзива на Марката. През първата година на 2018, Citroën бележи глобален ръст от 9% (в сравнение с първото полугодие на 2017) както и най-високи продажби в Европа за последните 7 години.

 Със своя уникален дизайн, модулируемост, която поставя стандарт в сегмента, широки възможности за персонализация и 12 системи в помощ на управлението, новият Citroën C3 Aircross Compact SUV потвърждава своята сила да съблазнява и миксът на продажбите го доказва:

  • 55% от продажбите са на най-високото ниво на оборудване (Shine)
  • 35% от продажбите са с включена опция за един от четирите интериора по избор
  • 25% от продадените автомобили са двутонови (купе и покрив в различен цвят) и 30% включват пакета a Colour Pack (цветови акценти върху релсите на покрива, около фаровете за мъгла, огледалата за обратно виждане и задните прозорчета).

Новият C3 Aircross Compact SUV е носител на наградата на AUTOBEST за 2018. Съща така, моделът спечели и наградата Малък SUV на годината в Англия в рамките на конкурса AUTO EXPRESS Car Awards 2018.