March 31, 2016

Новият CITROËN JUMPY

Новият CITROËN JUMPY

С нова модулна платформа, това ново поколение Jumpy е с оптимизирана архитектура за по-удобно обслужване, комфорт и безопасност. Новият Citroën Jumpy включва най-ново поколение технологии за подпомагане на управлението и двигатели, които го правят идеален партньор на "Героите на деня."

Стартирал през 1995 г. и с произведени около 600 000 броя, Citroën Jumpy променя епохата и изпълнява истински скок във времето със съвсем Новия Citroën Jumpy. С над 80 години опит в производството на лекотоварни автомобили, Citroën предлага решение за всяка употреба. Предпочитан партньор за професионалисти, Новият Jumpy е проектиран с мисълта за ефективност и ергономичност в услуга на лесната употреба и безопасност.

Новият Citroën Jumpy е проектиран като са използвани най-добрите постижения на ноу – хауто на Citroën. Майсторство в служба на вановете от най-широката гама на пазара с четири различни и допълващи се модела: Nemo, Berlingo, Новият Jumpy и Jumper.

Предназначен за широк спектър професионалисти (за различини занаяти, строителни работи, доставки, различни услуги, организации …), той е във варианти микробус-фургон, микробус-комби, микробус-удължена кабина и микробус- шаси кабина. Предлага се с 3 дължини (XS: 4.60 m, М: 4,95m и XL: 5,30m), което позволява на всеки професионалист да избере автомобил в зависимост от неговите нужди и бизнес.

Новият Citroën Jumpy е:

– с дизайн с чисти модерни линии. Стил с характер, както енергичен така и успокояващ;

– с ефективна архитектура, адаптирана към всички потребности, функционална, практична и ергономична. Модулната платформа базирана на EMP2, може да носи до 1400 кг полезен товар, 6,6 m3 товарен обем и може да тегли до 2,5 тона;

– с 3 дължини на разположение освен двете дължини от 4,95 м и 5,30 м, които са основни на пазара, нова версия от 4,60 м компактна и практична. Подобно на другите две дължини M и XL, версията XS предлага полезен товар до 1400 кг и до 9 души във версия микробус-комби;

– височина ограничена до 1,90 м при версии XS и M позволяваща достъп до паркинги, което често е трудно за автомобили от сегмента;

– модулност безпрецедентна в сегмента с Moduwork. Улеснение при ежедневна употреба, тя позволява чрез повдигане на предната седалка към преградата да се достигне обем с равен под, предлагащ с големия отвор в преградата до 4 м работна дължина. Нещо повече, регулируема табла за писане и поставки за таблет и смартфон го превръщат в мобилен офис;

– плъзгащи се странични врати свободни ръце. Безпрецедентни в сегмента, те улесняват операциите по товарене и разтоварване, когато ръцете са заети с материали, опаковки или различни стоки;

– комфорт за удобство на тялото и ума с приятна обстановка, по-висока и спокойна позиция на управление и множество пространства за съхранение на предмети. Комфорт подсилен от високо ниво акустично третиране съчетано с оптимален комфорт при движение;

– технологии, които правят живота по-лесен, като Top Rear Vision за по-добра видимост при маневри, цветен информационен дисплей на нивото на погледа и Citroën Connect Nav, с 3D свързана навигация с гласово управление и сензорен екран;

– технологии в услуга на безопасността, с функции като: адаптивен регулатор на скоростта, ограничител на скоростта: функция разпознаване пътни знаци и препоръки Attention Conducteur при намалено внимание на водача и система Active Safety Brake ;

– нива на потребление и емисии CO2 “Най-добър в класа” в сегмента (BlueHDi 115 S & S BVM6: 5,1 л / 100 км и 133 г CO2) и контролиран разход при употреба, благодарение на дизелови двигатели 1, 6 л и 2 л последно поколение, които варират от 95 к.с. (210 Nm) с ръчна скоростна кутия до 180 к.с. (400 Nm) с автоматична скоростна кутия EAT6;

– многобройни възможности за трансформиране на каросерията, за да отговаря на нуждите на всички професионалисти, а именно трансформация 4×4 проектирана и реализирана от специалистите на Automobiles Dangel.