Citroën Inspired By You

КЛИП, КОЙТО ДАВА ЖИВОТ НА СЛОГАНА НА МАРКАТА

Mehari

Citroën представя своята нова кампания, която носи посланието “Нашата визия за мобилността отразява Вашето търсене на свободата”. Новият клип разгръща смисъла на слогана на марката – CITROËN INSPIRED BY YOU. Вече почти 100 години, Citroën черпи вдъхновение от живота и нуждите за мобилност на различните поколения. Филмът разказва историята на компанията и поставя акцент върху някои от емблематичните модели, които са част от богатото й наследство.

 

ВАШЕТО ТЪРСЕНЕ НА СВОБОДАТА НИ ВДЪХНОВЯВА ОТ 1919!

От 2CV до CX, от Traction Avant до Méhari, от Type H до Visa, от CX до C4 Cactus, през концептуалния Cxpérience, C3 Aircross и C4 Cactus, Citroën изучава нуждите на хората в продължение на много години. Вдъхновение са били винаги техните пориви за приключения, пътуванията със семейството и бягствата с приятели. Целта на компанията винаги е била да разработва автомобили, които да отговарят на стила на живот на клиентите. Новата кампания на марката разказва как тази история започва през 1919: “Нашата визия за мобилността отразява Вашето търсене на свободата”. Филмът ни отвежда в едно пътуване през годините в което моделите на Citroën се превръщат в символ на свободата…Всеки модел става част от една епоха.

Autostoppeur Citroën Inspired By You

 

2CV И TYPE H: ОТ 1948

2CV
Показан за пръв път на автомобилното изложение в Париж през 1948, 2CV бързо събира тълпи от хора. Моделът е представен като “автомобил на четири колела под чадър” който “може да превозва дори кора с яйца без те да се счупят”. Познатият като TPV или Très Petite Voiture (много малък автомобил) прави истински бум на пазара. От него са продадени 3,868,634 броя.

TYPE H
Познат по целия свят и често срещан в днешно време като автомобил “food truck”, Type H е един от ембематичните модели на марката. Той се произвежда повече от 40 години, а дизайнът му е забележим и иновативен сред лекотоварните автомобили от неговото време. Продажбите на Type H достигат 473,289.

2CV Citroën

TypeH Citroën

 

MEHARI, CX И VISA: ОТ 1968 ДО НАЧАЛОТО НА 90-ТЕ

MEHARI
Емблематичен автомобил, чието купе е устойчиво на одрасквания и корозия, Méhari става известен като полезен и икономичен модел с отворен покрив. Продадени са  743,740 броя.

CX
Носител на наградата “Автомобил на годината” за 1974, CX е символ на луксозен дизайн, разработен от Citroën през 70-те години. Изключително иновативен, той е пионер на концепцията за поставяне на контролните функции на автомобила на места на които за достигането им не е необходимо шофьора да сваля ръцете си от волана. За 15 години са продадени 1,169,695 автомобила CX.

VISA
Visa е изненадващо малък хечбек. Моделът е добре познат, предлага се в специални серии и за моторни спортове. На пазара е десет години и от него са произведени 1,254,390 броя. През 1988, версията GTi се рекламира със запомнящ се клип в който участва самолетоносачът Clémenceau.

Mehari Citroën

CX Citroën

Visa Citroën

 

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: ОТ 2016

C3 AIRCROSS
Представен на автомобилното изложение във Франкфурт през 2017, C3 Aircross се отличава от останалите модели SUV на пазара със своя дизайн, комфорт и възможности за модулируемост. Автомобилът предлага 12 системи в помощ на управлението, системи за свързаност, а продажбите му вече надхвърлят 60,000.

C4 CACTUS
Супер комфортен хечбек от Citroën, новият C4 Cactus е първият модел в Европа, който се предлага с разработеното от Citroën окачване Progressive Hydraulic CushionsTM.

CXPERIENCE
Показан на автомобилното изложение в Париж през 2016, концептът CXPERIENCE разкрива кодовете в дизайна на високия клас автомобили и демонстрира опита и възможностите на Citroën в сферата на дизайна, комфорта и технологиите.

C3 Aircross White

C4 Cactus Blue

CXperience Grey

 

ИСТОРИЯТА НА ЛОГОТО НА CITROEN

През 1900, Андре Ситроен успешно разработва патент за леене на зъбни колела във формата на шеврон. Той решава да използва този символ през 1919, когато основава своята компания за производство на автомобили.
Между 1921 и 1936, овалът е заменен от осмоъгълник на син фон върху който изпъкват шевроните в жълт цвят. Появява се и мето на Citroën.
В началото на 30-те години, заедно със съществуващото лого се появява и едно ново такова, което представлява лебед, плуващ върху шевроните и което символизира новите революционни двигатели с меко окачване.
През 1959, жълтите шеврони са поставени върху овал, а през 1966 името на Citroën се появява върху квадрат със син цвят.
През 1985, като част от модернизирането на имиджа на марката, Citroën представя лого с бели шеврони върху червен фон.
Представено през 2009, новото лого е вече със заоблени шеврони напонящи хром и с 3D форма, и надпис Citroën под тях в червен цвят. През 2016, компанията представя олекотена 2D версия, която се основата на концепцията “flat design”.

Logos Citroën