Идентичност

Légende ci-dessous
Идентичност

CREATIVE TECHNOLOGIE

01_histoire_identite_creativetechnologie_capture

С намигване към историята, през 2009 г. Citroën показа пред света своя нов подпис, Créative Technologie, на 5 февруари, рожденият ден на основателя си. Créative Technologie е движещата сила, видима във всички превъплъщения на Citroën и очертаваща естествената и легитимна територия на Марката в очите на света.
Креативността е заложена в ДНК – кода на Citroën. Технологията е фундаментална за автомобилните производители. Créative Technologie означава повече от подвизите на научния и технологичен опит. Означава намирането на уместни, но неочаквани решения… за нови автомобили и нови услуги.
Много повече от просто подпис, Créative Technologie изразява обещание, дадено от Citroën.

АНДРЕ СИТРОЕН

02_histoire_identite_andrecitroen_capture

Роден на 5 февруари 1878 г., Андре Ситроен е признат за една от най-важните фигури в автомобилната индустрия. Тож живее в Париж, пътува до САЩ и има глобални амбиции за компанията си. Неговата изключителна способност да вижда напред обяснява неговия талант.
Той е само на 24 години, когато основава компанията си, La Société des Engrenages Citroën, която преобразува в автомобилно-производителна компания след Първата Световна Война. Компанията му взаимства методите на Форд, използвани в САЩ и се превръща в пример за производителност. Амбицията на Андре Ситроен е да направи автомобилите достъпни, всекидневни предмети.
Той умира на 3 юли 1935 г. Далеч от това да бъдат забравени, талантът и дързостта на Андре Ситроен оставят следа, която е видима и днес.

ЛОГОТО С ДВАТА ШЕВРОНА

03_histoire_identite_logo_capture

По време на визита в Полша през 1900 г., Андре Ситроен открива процеса за леене на зъбни колела във формата на шеврон. Той вижда в технологията възможност да стартира своя бизнес като производител. Закупува лиценза за производствения процес и основава своята първа компания, La Société des Engrenages Citroën.
През 1919 г., когато започва да произвежда автомобили, Андре Ситроен естествено избира двойния шеврон за свое лого. Логото се променя през годините, но запазва цветовете синьо и жълто до 1980-те, когато фирмата избира бяло на червен фон за по-динамичен външен вид. През 2009 г., шевроните нарушават рамките си, за да придобият триизмерен вид, релефност, сила и съдържание.