Сервиз и поддръжка

Сервиз и поддръжка

Сервизно обслужване и поддръжка

КАРТА “ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ”

01_Carrosserie-expressВ стремежа си да предложим високо качество на обслужване и да бъдем близо до нашите клиенти, разработихме програмата „Лоялен клиент”. При посещението Ви в сервиз от нашата мрежа и ползване на сервизни услуги и покупка на оригинални резервни части СИТРОЕН служителите ни ще Ви издадат карта „Лоялен клиент”. Всяко следващо посещение, отразено в картата, в наш сервиз в продължение на 18 месеца ще Ви носи отстъпки, както следва: при 2-ро посещение – 5% от цените за резервни части и труд, при 3-то, 4-то, 5-то -10%, при 6-то посещение – отстъпка от 15%, като след достигане на този процент, отстъпката се запазва до изтичане на валидността на картата „Лоялен клиент”.

ПРОВЕРКА КЛИМАТИК

03_Bilan-climatisationЗа оптимален комфорт и безопасност, системата ви изисква редовно обслужване.
Възползвайте се от пакетната оферта на Citroen!
Нашите техници ще извършат професионална проверка на климатика и ще дозаредят системата /ако е нужно/. Така си гарантирате перфектна работа на климатика, чист и прохладен въздух в купето и идеална видимост на пътя.
Пакетна услуга за 63 лева с ДДС. Включва пълна проверка на климатичната система и дозареждане на системата с фреон до 200 гр. и масло за компресора на климатика до 50 гр.
Допълнително получавате 15% отстъпка от цената на поленовия филтър.