February 12, 2020

ОБНОВЕНИЯТ CITROEN C3 НА ПАЗАРА ПРЕЗ ЮНИ 2020

ОБНОВЕНИЯТ CITROEN C3: ПОВЕЧЕ ИНДИВИДУАЛНОСТ И ОЩЕ ПОВЕЧЕ КОМФОРТ!

Citroën разкрива обновената версия на многофукционалния градски модел със забележителна визия, C3, който от лансирането му в края на 2016 г до сега надмина 750 000 продажби и се превърна в бестселър на марката на всички пазари. 

Модерен и практичен, новият C3 не прилича на нито един друг автомобил от своя сегмент. Той дължи привлекателността си на богатата персонализация и недостижимия комфорт, които предлага. 

Новият C3 представя:

  • обновена предна част в която се отличават новият подпис на Citroenа и новите LED светлинипо-големи възможности за персонализация с 97 външни комбинации и 3 цвята на покрива, 3 интериора и 2 нови дизайна на джанти,
  • нов дизайн на протекторите Airbump®, които предпазват екстериора на автомобила в градска среда,
  • ново усещане за комфорт на борда със седалките, ексклузивна разработка на Ситроен, Advanced Comfort Seats , 12 технологии в помощ на управлението, които улесняват шофирането в ежедневието, като например системата за улеснено паркиране напред и гама съвременни свързани услуги: Connect Assist, Connect Nav и Connect Play. C3 поставя акцент върху ергономичността на командните елементи, визуализацията на информацията, свързана с управлението и интуитивните технологии. Вдъхновен от своите клиенти и техния начин на живот, C3 улеснява ежедневието им, благодарение на богатата си палитра от оборудване за комфорт и безопасност. 
  • гама ефикасни двигатели с вътрешно горене с норма Евро 6, съчетаващи високи динамични показатели с ниско ниво на вредните емисии, благодарение на които автомобилът е удобен както за града, така и за дълъг път;
  • обновената версия на C3 ще бъде на пазара юни 2020 г.

 C3 е бестселърът в гамата на Citroën, който се нарежда в европейския топ 5 в сегмент B в края на декември 2019 г. и е 3ят най-продаван автомобил във Франция. Харизматичен и привлекателен, той продължава офанзивата си в сегмент, в който конкуренцията е ожесточена, наблягайки на уникалния си дизайн, цветната си персоналност и типичният за Citroën комфорт. Моделът, който даде нов импулс на марката през 2016 г. вече успя да спечели над 750 000 клиента в целия свят. Успешната формула « Inspired by You » ще продължи да покорява нови клиенти сред креативните, оптимистично настроени млади хора, които са постоянно в движение. Той няма да се откаже да печели клиенти и сред фирмите.