December 27, 2019

C5 AIRCROSS SUV

100 000 ПРОДАЖБИ ЗА ПО-МАЛКО ГОДИНА

Моделът се нарежда на трето място по реализация в гамата леки автомобили на марката.

От лансирането си през януари 2019 г. Citroën C5 Aircross SUV надмина 100 000 продажби. Резултат, който нарежда модела на трето място по реализация сред леките автомобили на марката в световен мащаб (след C3 и C3 Aircross SUV). От началото на годината, на SUV автомобилите на Citroën се пада повече от една от всеки четири продажби на марката в световен мащаб. Във Франция, Citroën C5 Aircross SUV се позиционира като 2рият най-продаван от началото на годината SUV в сегмент C.

Този успех допринася значително за динамичното развитие на Citroën, марката с най-голям ръст на продажбите сред 12-те най-продавани в Европа автомобилни марки (30 страни) от началото на годината.

Популярността на Citroën C5 Aircross SUV се дължи основно на дизайна му, на забележителните му модулност и комфорт, постигнат благодарение на патентованото окачване Progressive Hydraulic Cushions и иновативните седалки Advanced Comfort Seats, както и на 20-те технологии в помощ на управлението, които предлага. А доказателство за привлекателността му е богатата палитра от варианти, която се продава, като приблизително една от всеки две поръчки за модела е за най-високото ниво на оборудване (Shine).

Търговската динамика на Ситроен ще продължи и ще се засили през 2020 г., благодарение на навлизането на марката в Индия, където C5 Aircross SUV ще бъде първият продаван модел на Citroën, както и на лансирането на C5 Aircross SUV Hybrid, версията хибрид с възможност за презареждане (PHEV).