CITROËN ASSISTANCE
ВАШАТА БЕЗОПАСНОСТ ПРЕДИ ВСИЧКО
Обаждане към спешна помощ от Вашия автомобил
Ако Вашият автомобил е оборудван със Citroën Connect Box (стандартно или допълнително в зависимост от версията), можете да се свържете със Citroën Assistance, като просто натиснете черния бутон, разположен над огледалото за обратно виждане.
В случай на катастрофа автоматично ще бъде направено обаждане до Citroën Assistance, което може да изпрати незабавна помощ, при необходимост.
Ако автомобилът Ви не е оборудван със системата CITROËN eTOUCH, може да се свържете с Пътна помощ Citroën на някой от следните телефони:
0800 12 120 (безплатен, набира се само от стационарни елефони на Виваком)
ИНФОРМАЦИЯ КЪМ ОПЕРАТОРА ОТ ПЪТНА ПОМОЩ CITROËN
В случай на връзка с оператора от Пътна помощ Citroën, се пригответе да предоставите на оператора следнта информация:
- Местоположение на автомобила: град, име и номер на улица, път, километричен знак, визуален ориентир
- Идентификация на автомобила: номер на рама, който можете да намерите в регистрационния талон или в долната част на челното стъкло; регистрационен номер
- Вашият мобилен телефон, който ще е необходим на оператора да се свърже с вас;
- Броя на пътниците в автомобила;
ПОКРИТИЕ ЗА ЦЯЛА ЕВРОПА
В случай на механична повреда, през гаранционния период, Citroën Assistance може да Ви помогне когато имате трудности и възникнат проблеми с Вашето превозно средство, в целия Европейски съюз и в 15 други държави или територии*.
Сервизът ще направи всичко възможно, за да отстрани проблема там, където се намирате, или да изтегли автомобила Ви до най-близкия оторизиран сервиз.
Ако проблемът не може да се отстрани за 24 часа, няма нужда да се притеснявате, защото ние ще намерим решение и ще Ви осигурим вариант за придвижване.*
* Географско покритие на услугата: Албания, Aнглия, Aндора, Aвстрия, Aзербайджан, Aлжир, Белгия, Беларус, Босна и Херцеговина, България, Ватикан, Германия, Гибралтар, Гърция, Дания, Естония, Испания, Ирландия, Исландия, Италия, Кипър, Косово, Казахстан, Латвия, Лихтенщайн, Литва, Люксембург, Македония, Малта, Монако, Молдова, Мароко, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Русия, Сан Марино, Сърбия, Словакия, Словения, Турция, Тунис, Унгария, Украйна, Финландия, Франция, Холандия, Хърватия, Чехия, Черна гора, Швеция, Швейцария.
*В случай, че повредата не може да се отстрани в рамките на деня, шофьорът и пътниците имат право на настаняване в хотел (до 3 звезди) до максимум 4 нощувки. Услугата се организира от кол центъра на пътната помощ, а не от клиента. Настаняването в хотел се предлага само ако разстоянието от адреса на постоянно местоживеене на пътуващите надвишава 100 км.
*В случай на продължителен ремонт шофьорът и всички пътници имат право на “продължаване на пътуването”. Осигурява се предвижване с влак или самолет (ако пътуването с влак надвишава 6 часа). След приключване на ремонта един човек има право на пътуване по същия начин обратно до сервиза, където да получи ремонтирания автомобил.