Voir le contenu
Citroën assistance

CITROËN ASSISTANCE

В случай на повреда или злополука Citroën Ви осигурява локализирани спешни повиквания и повиквания за пътна помощ.
 
Тази услуга, известна като Citroën Assistance, осигурява ремонт или теглене на Вашия автомобил, включително когато е извън дома Ви.
 
Безплатна услуга за автомобили в гаранция (2 години от датата на началото на гарацията).

ВАШАТА БЕЗОПАСНОСТ ПРЕДИ ВСИЧКО

С Citroën Assistance получавате възможност за безплатна денонощна помощ в случай на повреда или злополука. Можете също да се свържете с Citroën Assistance от секцията Контакти и Помощ на приложението My Citroën.

Обаждане към спешна помощ от Вашия автомобил

Ако Вашият автомобил е оборудван със Citroën Connect Box (стандартно или допълнително в зависимост от версията), можете да се свържете със Citroën Assistance, като просто натиснете черния бутон, разположен над огледалото за обратно виждане.

 

В случай на катастрофа автоматично ще бъде направено обаждане до Citroën Assistance, което може да изпрати незабавна помощ, при необходимост.

 

Ако автомобилът Ви не е оборудван със системата CITROËN eTOUCH, може да се свържете с Пътна помощ Citroën на някой от следните телефони:

 

+359 899 82 00 82

 

0800 12 120 (безплатен, набира се само от стационарни елефони на Виваком)

ИНФОРМАЦИЯ КЪМ ОПЕРАТОРА ОТ ПЪТНА ПОМОЩ CITROËN 

В случай на връзка с оператора от Пътна помощ Citroën, се пригответе да предоставите на оператора следнта информация: 

 

  • Местоположение на автомобила: град, име и номер на улица, път, километричен знак, визуален ориентир
  • Идентификация на автомобила: номер на рама, който можете да намерите в регистрационния талон или в долната част на челното стъкло; регистрационен номер
  • Вашият мобилен телефон, който ще е необходим на оператора да се свърже с вас;
  • Броя на пътниците в автомобила;

 

ПОКРИТИЕ ЗА ЦЯЛА ЕВРОПА

В случай на механична повреда, през гаранционния период, Citroën Assistance може да Ви помогне когато имате трудности и възникнат проблеми с Вашето превозно средство, в целия Европейски съюз и в 15 други държави или територии*.

 

Сервизът ще направи всичко възможно, за да отстрани проблема там, където се намирате, или да изтегли автомобила Ви до най-близкия оторизиран сервиз.

 

Ако проблемът не може да се отстрани за 24 часа, няма нужда да се притеснявате, защото ние ще намерим решение и ще Ви осигурим вариант за придвижване.*

* Географско покритие на услугата: Албания, Aнглия, Aндора, Aвстрия, Aзербайджан, Aлжир, Белгия, Беларус, Босна и Херцеговина, България, Ватикан, Германия, Гибралтар, Гърция, Дания, Естония, Испания, Ирландия, Исландия, Италия, Кипър, Косово, Казахстан, Латвия, Лихтенщайн, Литва, Люксембург, Македония, Малта, Монако, Молдова, Мароко, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Русия, Сан Марино, Сърбия, Словакия, Словения, Турция, Тунис, Унгария, Украйна, Финландия, Франция, Холандия, Хърватия, Чехия, Черна гора, Швеция, Швейцария.

*В случай, че повредата не може да се отстрани в рамките на деня, шофьорът и пътниците имат право на настаняване в хотел (до 3 звезди) до максимум 4 нощувки. Услугата се организира от кол центъра на пътната помощ, а не от клиента. Настаняването в хотел се предлага само ако разстоянието от адреса на постоянно местоживеене на пътуващите надвишава 100 км.

*В случай на продължителен ремонт шофьорът и всички пътници имат право на “продължаване на пътуването”. Осигурява се предвижване с влак или самолет (ако пътуването с влак надвишава 6 часа). След приключване на ремонта един човек има право на пътуване по същия начин обратно до сервиза, където да получи ремонтирания автомобил.