Voir le contenu
Ексклузивни услуги на CITROËN

СПЕЦИАЛИЗИРАНИ УСЛУГИ ЗА ЛЕСНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ВАШИЯ CITROËN

За да улесни обслужването, Citroën Ви предоставя интелигентни специализирани услуги. Преди, по време и след обслужване на Вашия автомобил Citroën Service предлага широка гама от услуги за комфортно изживяване с пълна увереност.

ОНЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯ 

Запазете си час

Резервирането на Вашия час никога не е било по-лесно! Само с няколко онлайн кликвания или в приложението My Citroën изберете най-близкия сервизен център и посочете точния час на Вашето пристигане. Можете дори да се възползвате максимално от специфични отстъпки за часовите интервали  Happy Hour* (според наличните часови интервали във Вашия сервизен център).

 

* Предлага се за определени пазари.

ПОИСКАЙТЕ ОФЕРТА

Възползвайте се от нашата пълна прозрачност относно разходите за обслужване 

Проверете разходите за обслужване, преди да оставите автомобила си в сервиз.

 

МЕЖДУНАРОДНА ПЪТНА ПОМОЩ CITROËN

БЕЗПЛАТНА УСЛУГА ЗА АВТОМОБИЛИ В ГАРАНЦИЯ (2 ГОДИНИ ОТ ДАТАТА НА НАЧАЛОТО НА ГАРАЦИЯТА)

Ако Вашият автомобил е оборудван със система CITROËN eTOUCH, използвайте бутона за свързване с пътна помощ, разположен нас огледалото за обратно виждане.* 

* Услугата е активна за определени пазари.

Ако автомобилът Ви не е оборудван със системата CITROËN eTOUCH, можете да се свържете с пътна помощ CITROËN на някой от следните телефони: 

 

+ 359 899 82 00 82

 

0800 12 120 (БЕЗПЛАТЕН, НАБИРА СЕ САМО ОТ СТАЦИОНАРНИ ТЕЛЕФОНИ НА ВИВАКОМ) 

VIDEOCHECK

ПРЕДЛАГА ПРОЗРАЧНО ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ИЗВЪРШЕНАТА РАБОТА

Videocheck е иновативна клиентска услуга, използвана за допълнителна непланирана работа, извършена в сервиза.

 

Сервизът ще Ви информира, ако по време на работата по Вашия автомобил се установи необходимост от извършване на допълнителна дейост, която не е била първоначално планирана. С Videocheck ще Ви бъде изпратен видеозапис на работата, която трябва да бъде извършена по Вашия автомобил, така че да можете да одобрите офертата от разстояние, при пълна прозрачност. Предложението за работа, което, разбира се, сте свободни да приемете или откажете, може да Ви бъде изпратено чрез текстово съобщение или имейл.

 

Чрез групиране на дейностите, които трябва да бъдат извършени по Вашия автомобил, услугата Videocheck Ви позволява да спестите време.

РЕШЕНИЕ ЗА МОБИЛНОСТ

ВЪЗПОЛЗВАЙТЕ СЕ ОТ НАШАТА УСЛУГА ЗА ПОВЕЧЕ УДОБСТВО

Предлага се решение за мобилност за всяко едно сервизно обслужване на Вашия автомобил Citroên.

ЕЛЕКТРОННА СЕРВИЗНА КНИЖКА

ВЪЗПОЛЗВАЙТЕ СЕ ОТ 100% ДИГИТАЛНА СЕРВИЗНА КНИЖКА

За да се улесните по отношение на времевата рамка и периодичността на обслужването, активирайте услугата за електронна сервизна книжка. Открийте хронологията на поддръжката с всички сервизни дейности, извършени по Вашия автомобил, както и операциите, които трябва да се извършат, всичко на едно място. Вашата електронна сервизна книжка е достъпна единствено и само във Вашето лично пространство на Вашето приложение My Citroën*.

 

Възползвайте се максимално от електронната сервизна книжка, първата 100% дигитална книжка, създадена от Citroën за Вас.

 

*Услугата е достъпна за определени пазари.

CITROËN SERVICE EXPRESS

ИЗБЕРЕТЕ БЪРЗОТО ОБСЛУЖВАНЕ НА ВАШИЯ АВТОМОБИЛ

Това е идеалното решение да спестите време, когато става въпрос за планираните сервизни дейности по Вашия автомобил. Citroën Service Express Ви предлага висококачествено обслужване, извършвано от двама специално обучени механици.

Ние гарантираме професионално, приятелско и отзивчиво обслужване. Услугата се извършва по-бързо, така че можете да ограничите времето, през което автомобилът Ви не е на Ваше разположение и да продължите с нормалните си дейности. Можете да се възползвате от зоната ни за отдих, докато трае работата (с Wi-Fi, кафе, освежителни напитки и материали за четене). В допълнение тази услуга Ви дава възможност да обсъдите всяка допълнителна работа, която трябва да бъде извършена, за да държите под контрол бюджета на автомобила си.

ОПЦИИ ЗА ПЛАЩАНЕ

УДОБНО ПЛАЩАНЕ ЗА ВАШЕ УЛЕСНЕНИЕ

Ремонтите и услугите невинаги идват в подходящия от финансова гледна точка момент, но да разполагате с автомобил, който винаги е в добро състояние, е най-важното за Вашата безопасност и тази на Вашите пътници.

 

За да сте уверени във Вашата безопасност и същевременно да не отделяте повече разходи от планираното, Citroën Service Ви предлага две нови услуги, за да улесни и да разсрочи плащането за сервизното обслужване.

 

Можете да избирате от:

  • Предплащане онлайн;
  • Плащане онлайн за извършена конкретна услуга;
  • Разпределяне на плащанията си до 4 вноски без такса;
  • Опцията да платите в срок до 30 дни след извършване на услугата.

 

Това става без допълнителни разходи и е бързо, лесно и сигурно с нашия финансов партньор.

CITROËN ASSISTANCE

СПОКОЙСТВИЕТО ДА МОЖЕТЕ ДА РАЗЧИТАТЕ НА НАС

Възползвайте се от услугата Citroën assistance, ако Вашият автомобил не е в движение, има повреда. Ние ще се погрижим вместо Вас за ремотирането* или изтеглянето на Вашия автомобил, за да можете да продължите пътуването си.

Всички автомобили Citröen се възползват от услугата в периода на гаранция, ако се обслужват в нашата сервизна мрежа.

 

* Услугата се предлага за определени пазари.

ПРИЛОЖЕНИЕТО MY CITROËN 

БОГАТСТВОТО НА НАТРУПАНИЯ ОПИТ

С приложението My Citroën:

 

  • Получавате известие, когато времето за следващото Ви сервизно обслужване е настъпило;
  • Уговаряте час в предпочитан сервиз на Citroën и бързо получавате оферта;
  • Получавате персонално проследяване на поддръжката на Вашия автомобил в зависимост от Вашето шофиране (включително гаранция, пробег и дата на следващото Ви посещение в сервиз) и достъп до услугите на Citroën.

ТЕЛЕПОДДРЪЖКА

ПЪТУВАЙТЕ НАПЪЛНО СПОКОЙНО

Не е нужно да се притеснявате за планирането на следващото си посещение в сервизен център.

 

С офертата за дистанционна поддръжка Вашият автомобил сам открива всякакви аномалии и директно предупреждава Вашия сервиз. Тази безплатна оферта, която не изисква абонамент, позволява на Вашия автомобил да изпраща техническите си данни до Вашия дилър от разстояние. Следователно всяка работа по Вашия Citroën ще бъде планирана предварително, което ще Ви спести време и ще оптимизира разходите Ви.

 

Услугата Telemaintenance се предлага за модели, оборудвани със Citroën Connect Box, поръчани след 20 април 2016 г.

CITROËN SERVICE - ДЕНОНОЩНО

Оставете ни ключовете си , когато Ви е удобно

Благодарение на Citroën Service 24/7 можете да оставите ключовете на Вашия автомобил в наш сервиз по всяко време на деня и нощта. Просто следвайте указанията на екрана, за да оставите или вземете автомобила си бързо и лесно, по всяко време на седмицата и денонощието.


Ние ще се свържем с Вас чрез SMS, за да Ви предоставим цялата полезна информация.


Ако сте избрали опцията за безплатен заместващ автомобил, взимате и предавате ключовете по същия начин.

КАМПАНИИ ЗА МОДЕРНИЗАЦИЯ

БЪДЕТЕ СИГУРНИ, ЧЕ ВИНАГИ ЩЕ СТЕ ИНФОРМИРАНИ

Citroën информира всички собственици на автомобили, засегнати от кампания за модернизация – по пощата или на място при посещение в сервиза. Ако това се отнася за Вас, свържете се с предпочитания от Вас оторизиран сервиз. След проверка те могат да потвърдят дали Вашият автомобил е засегнат от кампания за модернизация. Трябва също така да проверите при тях дали разполагаме с актуалния Ви адрес в нашата система.