ГАРАНЦИИ НА CITROEN
Въпреки, че Вашият автомобил е произведен с висококачествени технологии и професионализъм, с времето нещата могат да се променят.
За да запазим Вашия автомобил в перфектно техническо състояние и да Ви осигурим възможността да пътувате без притеснения, ние разширяваме покритието отвъд законовата гаранция като заменяме дефектните части с такива с еквивалентно на първоначално вградените качество.
ГАРАНЦИИ ЗА ЗАКУПЕН НОВ CITROËN
ГАРАНЦИИ
|
ПРОИЗВОДСТВЕН ДЕФЕКТ
|
БОЯ
|
ПЕРФОРАЦИЯ
|
---|---|---|---|
ПОКРИТИЕ НА ДЕФЕКТИ
|
Производствени дефекти на части, с изключение на износващи се части (като спирачни накладки и други) |
Дефект по боята или лака върху оригиналната каросерия
|
Перфорация: корозия от вътрешната към външната страна на каросерията
|
ПОКРИТИЕ НА ГАРАНЦИЯТА
|
|
Пълен или частичен ремонт на боята или лака за отстраняване на проблема |
Ремонт или смяна на дефектните елементи, върху които се появява тази перфорация поради корозия
|
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ/КМ
|
|
2 години (леки и товарни автомобили) |
|
ГАРАНЦИЯ ЗА БЕЗГРИЖИЕ
Къде мога да намеря подробности за гаранциите?
Те са описани в книжката за обслужване и гаранция, която Ви е предоставена при закупуването на Вашия автомобил.
Какво покрива гаранцията?
Когато Вашият автомобил се повреди, откриете дефект по боята или каросерията бъде пробита отвътре навън, незабавно се свържете със сервиза.
Насочете се директно към оторизиран сервизен център на Citroën с Вашата книжка за обслужване и гаранция.
Само оторизиран сервиз на Citroën може да Ви даде информация дали дефектът се покрива от търговската гаранция на Citroën.
Какво се случва, ако автомобилът Ви не може да се управлява след авария, която се покрива от гаранцията?
- Незабавно се обадете на Citroën Assistance!
- Тъй като познаваме Вашия автомобил в детайли, ние сме в състояние да се справим с проблема възможно най-бързо.
- Покриват се разходите за ремонт на място или изтегляне до най-близкия сервиз на Citroën (до 100 км).
- Ако дейностите, необходими за отстраняване на аварията по Вашия автомобил, ще отнемат повече от два часа, Вашият съветник за корпоративен парк ще Ви предложи решение за мобилност, което да Ви позволи да се върнете на работа.
Вие не сте избрали разширена гаранция, когато сте закупили автомобила си. Твърде късно ли е да го направите сега?
Не, не се притеснявайте! Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с Вашия търговски представител, в периода на Вашата двугодишна гаранция.
Когато продавате автомобила си, гаранцията изтича ли?
Тя се прехвърля към новия собственик и ще важи при същите условия за оставащия срок на договора.*
* Ако автомобилът се експоатира в държавата на първоначална регистрация.
Ако имате въпрос относно гаранцията на Вашия автомобил, към кого трябва да се обърнете?
Първо проверете в книжката за обслужване и гаранция, която Ви е предоставена при покупката на Вашия автомобил, където ще намерите цялата полезна информация за гаранцията.
Ако не можете да намерите необходимата информация, свържете се с Вашия сервиз на Citroën.